آموزش اصلاح ابرو در شاهین شهر
  • آموزش اصلاح ابرو در شاهین شهر
  • بهترین آموزشگاه تخصصی اصلاح ابرو در شاهین شهر

آموزش اصلاح ابرو در شاهین شهر
آموزشگاه اصلاح ابرو در شاهین شهر
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شاهین شهر

  • تماس



بهترین اصلاح ابرو در شاهین شهر در آرایشگاه هایپر بیوتی شاهین شهر

خدمات تخصصی اصلاح ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در شاهین شهر

مرکز تخصصی اصلاح ابرو در شاهین شهر در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اصلاح ابرو



آموزش اصلاح ابرو در شاهین شهر

آموزش اصلاح ابرو در شاهین شهر – ابروهای خوش فرم و صورتی بدون موی زائد می تواند زیبایی شما را دو چندان کند. در دوره اصلاح و ابرو شما می توانید به صورت تخصصی با این مهارت آشنا شوید. همانطور که می دانید ابروها در زیبایی چهره بسیار مؤثرند و داشتن صورتی زیبا بدون ابروی مرتب و خوش فرم امکان پذیر نمی باشد؛ اما این نکته نیز بسیار مهم است که ابروی پهن بیشتر به صورت شما می آید یا ابروی نازک که این نکته به تخصص نیاز دارد. در این دوره شما آموزش می بینید که چه فرم ابرویی با چه فرم صورتی متناسب است. در گذشته اصلاح صورت با استفاده از بند انداختن راج بوده است اما امروزه روش هایی مثل اپیلاسیون و وکس مرسوم شده اند که در این دوره به صورت کامل با آنها، آشنا خواهید شد.

آموزشگاه تخصصی اصلاح ابرو در شاهین شهر

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه تخصصی اصلاح ابرو در شاهین شهر می پردازیم.

دوره اصلاح و ابرو:

در دوره اصلاح و ابرو هنرجو زیر نظر مربی فنی و حرفه ای موارد زیر را آموزش می بیند:
انجام اپیلاسیون، حالت دادن به ابروها، رنگ کردن ابروها، ماسک صورت، استفاده از مواد پاکسازی پوست، ضدعفونی ابزار کار، پاک کردن پوست قبل از اصلاح، روش صحیح بند انداختن، روش های مراقبتی پوست، ماساژ صورت، ویتامینه صورت، فریز کردن صورت، روش های تقسیم بندی ابرو، انواع فرم ابروها، اشکال هندسی چهره، زاویه های چشم و ابرو، تعیین فرم ابرو متناسب با چشم ها، پیشانی و بینی، قرینه نمودن ابروهای ناهماهنگ، طراحی موقت ابرو.

نحوه برگزاری این دوره:

تعداد شرکت کنندگان:

کلاس های این دوره به صورت های خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. در دوره به صورت خصوصی 1 تا 3 نفر، نیمه خصوصی 3 تا 5 نفر و در جلسات گروهی 5 تا 15 نفر شرکت می کنند. پس از به حد نصاب رسیدن نفرات کلاس و هماهنگی با مربی مربوطه کلاس ها 3 روز در هفته تشکیل می شوند. همچنین جهت رفاه حال شهرستانی های عزیز و شاغلین محترم کلاس ها در پایان هفته، روزهای تعطیل و ساعات عصر نیز قابل برگزاری می باشد.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

ابزار مورد نیاز که توسط آموزشگاه به هنر جویان ارائه می گردد: حوله یکبار مصرف، کاسه یکبار مصرف، الکل، ساولن، مواد ضد عفونی کننده، کیسه یکبار مصرف، پیس بند، نخ اصلاح، تل یکبار مصرف، پودر بچه و پودر اصلاح، مداد ابرو، مرطوب کننده، تیغ، کرم های مو بر، موم های گیاهی سرد و آماده ورقه ای، دستمال کاغذی، پنبه، کرم های ضد التهاب، رنگ، اکسیدان ضعیف دستکش نخی، کاردک چوب، قیچی ابرو، موچین، قلم رنگ ابرو، آینه.

بعد از اتمام این دوره چه توانایی هایی کسب می شود؟

پس از اتمام این دوره شما می توانید با توجه به فرم چشم و پیشانی به طراحی ابرو بپردازید و به صورت کامل ابروها را اصلاح کنید. این آموزش ها تا زمان تسلط کافی شما ادامه خواهد داشت. امیدواریم با گذراندن این دوره بتوانید کسب و کاری پر رونق داشته باشید.

بازار کارش چطوره؟

با توجه به بازار کار سالن ها و حضور مشتریان شما همیشه دارای مشتری هستید. در واقع کار اصلاح و ابرو جز کارهایی با درآمد کم و مشتری زیاد می باشد. به شما پیشنهاد می کنیم برای افزایش درآمد در کنار این دوره به آموزش دوره دیگری نیز بپردازید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین اصلاح ابرو در شاهین شهر، اصلاح ابرو خوب در شاهین شهر، اصلاح ابرو حرفه ای در شاهین شهر، اصلاح ابرو در شاهین شهر، اصلاح ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شاهین شهری، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!