بهترین مرکز کاشت ناخن در زاهدان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز کاشت ناخن در زاهدان
  • بهترین ناخن کار در زاهدان

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

کاشت ناخن
0905732 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شایلین
0938852 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آراشید
0915730 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
زیبا
0901735 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اسلامده
0990533 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاشت ناخن
0937235 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز کاشت ناخن در زاهدان
سالن کاشت ناخن زاهدان
  • 0915 345 ****
  • 051 1234 ****
  • زاهدان

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی زاهدان

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در زاهدان

مرکز تخصصی کاشت ناخن در زاهدان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز کاشت ناخن زاهدان | بهترین ناخن کار در زاهدان

بهترین مرکز کاشت ناخن در زاهدان

بهترین ناخن کار در زاهدان

بهترین مرکز کاشت ناخن در زاهدان -اگر مدل کاشت به دلتان ننشسته یا اینکه به کاشت انجام شده حساسیت دارید و یا از کاشت پشیمان شدید میتوانید ان را از بین ببرید. برای اینکار به استون 110 درصد، سوهان، بافر، پولیش و تقویت کننده نیاز دارید. 6 تا 7 دقیقه دستانتان را درون ظرفی که حاوی استون است قرار دهید.

دستانتان را بیرون اورده و با دستمال تمیز کنید و دوباره درون استون قرار دهید. این کار را چند مرحله انجام دهید. بعد از اینکه فقط یک لایه از مواد روی ناخن باقی ماند با استفاده از سوهان ان را از بین برده و بافر بکشید وبا پولیش ناخن هایتان را برق بیاندازید. در نهایت باید از تقویت کننده استفاده کنید.

بهترین ناخن کار در زاهدان

بهترین مرکز کاشت ناخن زاهدان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین ناخن کار در زاهدان می پردازیم.

کاشت ناخن:

یکی از عواملی که به زیبایی و جذابیت خانم ها کمک می کند، داشتن ناخن هایی سالم و زیبا و مرتب است. ممکن است برخی افراد ناخن های ضعیف و شکننده ای داشته باشند، یا ناخن هایشان دارای انحراف باشد، اما هیچ جای نگرانی نیست. کاشت ناخن به افراد کمک می کند تا ناخن های دست و پایشان را تقویت کنند و صاحب ناخن های سالم، زیبا و مرتبی شود. بنابراین یکی از شاخه های آرایشگری که در طی چند سال اخیر، رشد زیادی داشته و طرفداران بسیاری به خود اختصاص داده، مهارت کاشت ناخن است. بنابراین دوره هایی برای آموزش کاشت ناخن برگزار می شوند که در این دوره ها، هنرجویان سه روش اصلی و مهم کاشت ناخن شامل؛ کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن ژله ای وکاشت ناخن قالبی را می آموزند که هر روش معایب و مزایای خاص خود را دارد.

سر فصل های فنی حرفه ای:

• ابزار شناسی
• مانیکور خشک و تر (خیس)
• پدیکور
• آموزش کاشت پایه
• آموزش کاشت هلویی
• آموزش ژلیش
• انواع طراحی (طلاکوب، ماربل، سیلک و گل خشک)

دوره ی مبتدی آموزش کاشت ناخن:

در این دوره ی آموزشی، هنرجویان ابتدا با نکات و روش های ایمنی و بهداشتی لازم مثل؛ روش های حفظ بهداشت ناخن و نحوه ی جلوگیری از ایجاد قارچ، آشنا شده و سپس آموزش های عملی به آنها یاد داده می شوند. بعضی از آموزش هایی که هنرجویان طی این دوره فرا می گیرند شامل؛ نحوه سوهان کشی و حرکت صحیح دست ها به هنگام سوهان کشیدن ناخن ها، انواع روش های کاشت ناخن، مزیت های هر روش و تفاوت های میان روش های گوناگون، میزان فشار مناسب و نحوه حرکت دست ها در گوشه های ناخن ها است که این آموزش ها را طی دوره ی عملی کاشت ناخن، به طور کامل به هنر جویان می آموزند.

دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن:

دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن هنرجو سر فصل های کاشت پودر کریستالی، شاین، هلویی، بیبی بومر، کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت فرنچ ثابت، ژلیش کردن ناخن کاشت و طبیعی و انواع مدل های طراحی زیر نظر مربی آموزش می بیند.

در این دوره هنرجو دوره پیشرفته ژل و کاشت پودر را پست سر خواهد گذاشت. عناوین دوره پیشرفته ژل و کاشت پودر: 1. شناخت ساختمان ناخن، 2. فرمر گذاری صحصح و اصولی، 3. دیپ مانیکور، 4. کار با ژل بیلدر، 5. صدف سازی و گریم ناخن با پلی ژل،6. استند گلس،7. فول گلس، 8. ببی بومر، 9. فرم های ژورنالی، 10. فلاورینگ (انکپسولیتد)، 11. مرمید، 12. اسموکی، 13. ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی، 14. لمینت ناخن، 15. رابربیس

موارد آموزشی دوره ی پیشرفته ی کاشت ناخن روسی عبارتست از:

دیپ مانیکو، کاشت آرك، میندال سالنی، میندال ژورنالی، استلیت، به همراه ٤دیزاین معروف روسی، ساخت ژلها و پلی ژلهای رنگی به همراه پنج جلسه آموزش و تمرین.
در پایان این دوره مدرك مدرسه ی اینسپایر روسیه (Inspire school) به هنر جویان داده می شود که یک مدرک بین المللی و قابل ارائه در تمام دنیا به حساب می آید.

تعداد شرکت کنندگان:

نحوه برگزاری این دوره طبق قوانین وزارت فنی و حرفه ای به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی می باشد. ما موظف به رعایت قوانین می باشیم، پس تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی با حضور سه الی پنج نفر و کلاس های گروهی بین پنج تا پانزده برگزارمی شود.
معمولا با به حد نصاب رسیدن تعداد نفرات هر صورت از کلاس ها، بعد از هماهنگی با مربی، در هفته در سه نوبت برگزار می شود. همچنین برای افرادی که به دلایلی چون عدم سکونت در تهران یا شاغل بودن، کلاس ها روزهای تعطیل یا آخر هفته ها و ساعات پایانی روز (عصر) برگزار می گردد.

انواع روش کاشت ناخن:

• کاشت قالبی
• کاشت ناخن پودری
• کاشت ژله ای
• کاشت ناخن سیلک
• کاشت ناخن میکس
• کاشت ناخن دیپینگ
• کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت

ابزار و وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن:

در زیر تعدادی از لوازم مورد نیاز برای سپری کردن دوره ی کاشت ناخن را ذکر می کنیم که این ابزار در طی کلاس های آموزشی در اختیار هنرجویان قرار خواهند گرفت:
دستگاه سوهان برقی، سوهان دستی، پرایمر، ضد قارچ، پودر کاشت، لیکوئید کاشت، سوهان برقی، سوهان چوبی و پلیش بافر، تیپ کاشت، کاتر، نیپر، سوهان ناخن، گوشت گیر، ژل مخصوص مانیکور، کرم مخصوص مانیکور، ناخن گیر، چسب ناخن، لنز ناخن، نگین ناخن، لاك مخصوص فرنچ، انواع لاك طراحی، انواع لاك رنگی، شابلون، محلول ضد عفونی، پنبه، میز مخصوص مانیکور، صندلی مخصوص مانیکور، میز مخصوص پدیکور.

پس از اتمام دوره کاشت ناخن، چه توانایی هایی کسب می کنید؟

شما می توانید با گرفتن مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای کشور و با گذراندن و کسب تجربه در انجام اموری چون انواع کاشت های هلویی، گریم، بیبی بومر و…، مانیکور و پدیکور، انواع طراحی، ژلیش ناخن طبیعی و کاشت و… به راحتی در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

بازار کار کاشت ناخن چگونه است؟

با توجه به استقبال گسترده ی مشتریان برای خدمات کاشت ناخن، جهت زیبایی و استحکام بخشیدن به ناخن ها، می توان گفت که خدمات ناخن درآمد مناسب ونسبتا بالایی دارد. بعد از کاشت ناخن، معمولا مشتریان به صورت ماهانه و یا چند هفته یک بار، نیاز به ترمیم ناخن هایشان پیدا می کنند و مجددا به سالن های زیبایی مراجعه می کنند، بنابراین ناخن کارها همواره و در تمام ایام سال، مشتری های خود را دارند. افراد حرفه ای توصیه می کنند که در صورتی که هنر جویان به کسب درآمد های بالا فکر می کنند، حتما در دوره ی پیشرفته ی کاشت ناخن شرکت کنند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز کاشت ناخن در زاهدان، بهترین ناخن کار در زاهدان، آرایشگاه کاشت ناخن زاهدان، سالن کاشت ناخن در زاهدان، مرکز تخصصی کاشت ناخن زاهدان، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، میدان کاج، مدل، مراکز، تخفیفات، لوازم کاشت ناخن

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!